Engagerade i kvalitet
Kvalitet kan mätas på många olika sätt och omfattar många områden på Agri Center Sverige. Att hålla en bra kvalitet genom alla våra prioriterade områden säkerställer att vi lever upp till företagets mål och standard som i sin tur ger oss nöjda kunder.
Sortiment och leverantörer
Vår tyngdpunkt ligger på ett väl fungerande sortiment av väletablerade varumärken och dokumenterat erkända produkter. Sortimentet förbättrar både djurens livskvalitet, våra kunders produktion och ekonomiska resultat. Det är viktigt att våra leverantörer kompletterar varandra och tillsammans skapar vi ett unikt hållbart sortiment, med uppgift att tillgodose marknadens behov av produkter inom lantbruk. Vi följer alla riktlinjer gällande bla. ADR-klassade produkter och säkerställer och uppdaterar alla nödvändiga dokument.
Vårt sortiment definieras löpande och hålls uppdaterat med hänsyn till marknadens utveckling och behov.
Vi hjälper dig att ta fram ett sortiment som är anpassat just för din verksamhet. Vi arbetar ständigt efter Time-Cost-Quality för att skapa de bästa förutsättningarna för alla parter.
Kundservice
Vår mission är att vara personligt engagerade i varje kundmöte för att skapa förtroende och trygghet. Vi arbetar i nära relation och behovsanpassat för att hitta den bästa lösningen för våra kunder. Vårt mål är att våra kunder ska uppleva den bästa kundservicen hos Agri Center Sverige. Detta via persolig kontakt, orderläggning, webbportal, problemlösning och rätt prioriteringar.
Lager
Fasta rutiner för plock och pack på lager ger förtroende och skapar trygghet med att vara kund hos oss.
Vi ser till att din order packas med omsorg och följer den från lager till din dörr. Vi ligger steget före och ser till att din försändelse kommer fram.